onsdag, augusti 22, 2007

Kommentarer, synpunkter, bortförklaringar

Tydligen röner denna blogg större intresse, och framkallar fler reaktioner, än vad jag någonsin kunnat förutse. Bland kommentarerna som publiceras under de olika Snutnamnsspaningarna kan samtliga läsare få ta del av dessa. Vissa synpunkter kommer i form av mejl, och publiceras först om de innehåller spaningar eller annat nyhetsmässigt intressant.

Jag erkänner villigt att jag många gånger snuddar, men kanske missar målet. Detta innebär att jag flera gånger har lagt upp namn som inte är Snutnamn, utan visar sig vara jättegamla.

Jag har även fått kommentarer från direkt berörda människor som givit förklaringar till hur (Snut)namnen har uppkommit. Alla dessa kommentarer och mejl kan inte besvaras men uppskattas varmt.

Så fortsätt att beröras, så går jakten på Snutnamn vidare.

Med Snutiga hälsningar!