måndag, mars 17, 2008

Hjörnhede

Björn Gustafsson, alltså inte han-den-roliga-från-Jönssonligan, utan han-den-söte från- Melodifestivalen, har tydligen gått i skolan före han slog igenom. Tobias Hjörnhede tvekar inte att använda Björn Gustafssons 15 minuter i rampljuset för att få ungefär exakt 8 sekunder i detsamma.

Tobias gick i alla fall i samma klass som Björn och beskriver honom som "rolig". Detta får man reda på om man prenumerar på Aftonbladets betaltjänst där man annars mest hittar lite porr, lite recept och tja, intervjuer med före detta klasskamrater till nya svenska stjärnor.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, sedär.. Du hittade min brors och mitt efternamn!
Kul! Dock är det faktiskt min farfars påfund detta efternamn, och han är faktiskt inte polis.

Men jag gillar att du gav min bror en gliring om hans 8 sekunder i rampljuset.. hehe

2:27 em  
Blogger G(r)ÖN said...

Jag är inte alls bekant med fenomenet "snutnamn" men kan inte låta bli att bli lite nyfiken.
Min farfar tog ett nytt efternamn för massa år sen när jag tror att han arbetade som lots.
Räknas mitt namn som snutnamn då eller finns det fler kriterier? Och var kan jag i sånna fall klaga?

2:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home