torsdag, juli 22, 2010

Snutnamnlovers

Att läsare gillar Snutnamn och denna blogg är ingen nyhet. Endast ödmjukheten står emellan denna vetskap och att berätta exakt hur höga besöksiffror bloggen har och alla de rosande, glada och uppmuntrande mejl som inkommer.

Men detta är ett mejl som bara måste publiceras för att det känns så... äkta.

Vill ni också skicka kärleksmejl? Gör då som Miss Linda Yak och skicka dem till snutnamn@hotmail.com . Obs. Ni behöver inte skicka både på svenska och engelska som Linda gör.

Hej min kära,
Mitt namn är Miss Linda Yak, Som jag viskar min bön i kväll och gick in i sökandet efter
en fin vän i (internet) Jag kom över din kontakt, mina tankar och mitt hjärta sa åt mig att
kontakta dig för vänskap, en vän som verkligen förstår hans eller hennes vän och dela sina
känslor tillsammans. behaga vänlig acceptera min begäran, anser jag att avstånd eller ålder och religion kan aldrig
vara ett hinder men låt kärlek ansluta oss att kärlek är en bro som ansluts långt avstånd
att vara nära varandra, jag skall sända fler bilder till dig direkt jag får ditt svar på min e-postadress (linda_camara4@yahoo.co.uk) tack.
din In Love,
Linda Yak.

--------------------------------------------------

Hello My Dear,
My name is Miss Linda Yak, As I whisper my prayer tonight and went into search for
a nice friend in (internet) I came across your contact,My mind and my heart told me to
contact you for friendship, A friend who truly understand his or her friend and share their
feelings together. please kindly accept my request, I believe that distance or age and religion can never
be a barrier but let's love connect us because love is a bridge that connected far distance
to be close to each other, I will send more pictures to you immediately i receive your reply at my email address (linda_camara4@yahoo.co.uk) thanks.
yours In Love,
Linda Yak.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skribent/Journalist Linda Silversaga har ett trevligt snutnamn.
http://www.fotosidan.se/cldoc/51103.htm

7:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home