måndag, mars 18, 2013

Snutnamnsbärarnas kommentarer kring sina Snutnamn

Som vi har redogjort för tidigare på denna blogg, så är ju det här med att kommentera folks namn emellanåt en känslig historia.

Vissa personer går i taket av att se sina egna namn publicerade på en blogg.

Andra kan skratta med och dessutom komma med små roliga peppande kommentarer.

Den som vill läsa mer om hur folk reagerar på att finna sina namn på en så välbesökt blogg som denna kan kolla in kommentarerna till spaningarna.

Spaningen om Saleteg renderade till exempel i dessa två kommentarer från några som får förmodas känna namnet bättre än de flesta.

Martin Saleteg said...

Jag tycker att det är ett fint namn. Jag är inte alls partiskt, jag lovar!

@TSaleteg said...

Hade jag fått välja själv hade jag nog valt Skiftinge : )